mandag 16. juli 2018

En liten ryddesjau.

Jeg blir litt lei av å være på stranda  eller småpusle i tørre bed.
I går fikk jeg lyst til å bruke kroppen litt og gikk løs på et hjørne av eplehagen, helt nederst mot sjøen.
Dette er også et av mine langtids-prosjekt hvor jeg for et par år siden saget ned en del trær.
Deretter så har jeg klippet bringebær- og bjørnebærkratt.
Nå klippet jeg noen småtrær var kommet opp (igjen), klippet mye bregner og kratt.
Etter å ha raket plassen, blir dette en fin "pust ut" plass i kveldssola og utsikt rett ned på sjøen.



Hele dette området er ryddet. Det er et hjørne av eplehagen vår.


Her skal det lags en liten trapp opp på steingjerde, så blir dette en snarvei ned til brygge og strand.


Bare 40meter ned til vannkanten og lenge sol på kvelden.
Treet til høyre og busken i midten skal også bort når det blir lov å bruke motorsag igjen.

6 kommentarer:

  1. Vilket härligt ställe!
    Önskar dig en fin fortsättning på sommaren!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Lena! Vi nyter plassen vår.
      Fortsatt god sommer til deg også.

      Slett
  2. Hei Turid.
    Sprekt gjort å holde på i denne varmen. Det er noe eget å kan sitte og se utover sjøen.
    Fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan ikke bare sitte stille i varmen. I morgen er det meldt 30 gr.
      Vi setter pris på å se utover fjorden selv om vi gjør det hele tiden fra hus og hage.
      Fin kveld til deg også.

      Slett
  3. It looks good. A wonderful place to relax. Love to you both, Terry

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Terry. We have already tested the Place.
      Love from Turid

      Slett