fredag 25. januar 2019

Januar og strikketid.

Bakken er dekket av snø og gradestokken viser rett under null.
Det er ikke mye jeg kan få gjort ute ennå.
Jeg jobber med planer om en fornying av grønsaks-hagen og et nytt drivhus. Vil gjerne dele planene med dere, men det blir litt senere.

Mens jeg jobber med planer for våren, er det mye jeg kan finne på inne, flere rom trenger litt maling, symaskinen står alltid klar, men akkurat nå er jeg blitt hektet på strikking.
Til jul strikket jeg gensere til et par barnebarn og diverse selbuvotter.
Nå har jeg akkurat fullført sokker til barnebarna.
Prøvde meg med å strikke navnene deres rett på sokkene.








2 kommentarer:

  1. Hej Turid!
    Har stickat mycket sockor på hösten, nu har jag vilat axlarna ett tag.
    Men det är så roligt att sticka, så det blir nog att plocka fram stickorna igen.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  2. Det er veldig fint å ha noe å strikke på nå i disse vinterdager, Marika.
    Jeg holder på med selbuvotter nå, fått litt dilla.
    Ha det fint.
    Turid

    SvarSlett