mandag 18. mai 2020

Det går fremover.

Sakte men sikkert, blir det ferdig rundt oss.
Vi hadde en smal stripe med gress mellom gårdsplassen og en sitteplass.
Dette var litt plundrete å klippe, så vi tenkte det var lurt å gjøre det om litt.
Pyntegress og Lavendel i et steindekket område.

Nå er gress fjernet, markdekke på og planter satt ned.
Jeg har lagt på en del stein, men det skal bli heldekket med stein.
Jeg har tilgang på flere steinhauger hos naboen. Her har jeg plukket noe, men ser at det finnes rundere og finere stein på vår eiendom, derfor skal jeg bruke litt tid på å lete fram resten hos oss.

Nå er vi så langt!




Slik så det ut i fjor høst


Slik så det ut i april i år.


2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå I gerne ville af med den smalle stribe græs. Det bliver flot, når det er færdigt og gror til.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lisbeth.
      Takk.
      Ja det er slik vi har tenkt. Vi håper det blir penere og lettere å holde pent.
      Ha en fin dag!

      Slett