torsdag 25. juni 2020

Siste lille prosjekt.

I mars nevnte jeg at det var noen prosjekt på gang utover våren.
Det første var å legge belegningsstein på gulvet i orangeriet. Det ble ferdig før påske.
Deretter la jeg en hellegang fra grønnsakshagen og bort til drivhuset.
Så startet jeg opp med å utvide bed ved dammen. Målet var å få bort en smal gress-stripe mellom dam og bed.
Tilslutt endret jeg en gres-stripe ved gårdsplassen og sitteplassen vi har der. Dett ble omgjort til et bed. Plantet Lavendel og pyntegress og fylte opp med stein.

Jeg er litt fornøyd med, er at jeg ble ferdig med et prosjekt før jeg begynte på neste - det er ikke alltid jeg er god på det :)

Med så var det et prosjekt til.
Vi har hatt en husvegg mot øst hvor det aldri har vært pent. Jeg har vært litt usikker på hva jeg skulle gjøre og hva som kan grø på en østvegg.
Plantevalg ble Hosta og da vi sto igjen med 12-14 lekablokker etter grunnmur på orangeriet, ble det en rask løsning.







Hosta på den nederste delen, så får jeg se hva det blir øverst.
Tar gjerne i mot forslag.

1 kommentar:

  1. Jeg kender godt følelsen af alt for mange projekter, så tillykke med at de er afsluttet. Det bliver flot med hostaerne.
    /Lisbeth

    SvarSlett