søndag 22. mai 2016

Kontakt meg.

Jeg er en hobby-blogger og har ingen utdannelse innenfor hagearbeid, derfor vil jeg ikke kunne svare som fagperson på spørsmål av ulike slag. men elsker å jobbe med grønnsaker og blomster. Jeg har nok lært en del med en oppvekst på det som kaltes et småbruk før i tiden,og litt lærer jeg  nesten hver dag.
I bloggen min skriver jeg om hva jeg holder på med, hvordan jeg gjør ting. Viser med en del bilder hvordan det går etter hvert med det jeg sår og planter.
Håper det kan være til hjelp og inspirasjon for noen.

Jeg vil veldig gjerne ha tilbakemeldinger, spørsmål og kommentarer.
Vet at noen synes det er vanskelig å kommentere i feltene i bloggen. hvis dere ikke får det til, går det an å sende meg en mail til: ditman@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar